niedziela, 28 maja 2017

Krótka historia


Kilka  słów o mnie — macie to wszystko w zakładce „Autorka”. Tutaj napiszę może o tym, czemu postanowiłam założyć bookstagrama i bloga. No to… Ruszajmy!
Aplikacja Instagram to coś, co bezgranicznie kocham, kocham też książki. Z mojego prywatnego konta (mała reklama: @cm_pattzy) obserwowałam mnóstwo książkowych kont, które uwielbiam całym serduszkiem — wszystko w ogóle zaczęło się od @maw_reads! Potem powolutku poznawałam inne bookstagramy i sobie do nich wzdychałam. W końcu postanowiłam założyć swoje konto i… padło one po miesiącu! *śmiech na sali*
Nieszczęśliwa wróciłam do wzdychania, no i tu trochę czasu minęło, aż w tym roku postanowiłam, że tym razem nie przerwę tego, wezmę się za to poważnie, bo oczywiście — #bookstagramtopasja, ale ja jestem dość pedantyczną istotką i bardzo chciałam mieć konto, które będzie mi się podobało, będzie tak piękne jak inne, ochy i achy. Założyłam @pattzy_reads. Postanowiłam, że będę wstawiała przemyślane i pasujące do siebie zdjęcia (a i tak mam mały misz masz) i nie zrezygnuję, gdy od razu coś mi się nie spodoba i nie pyknie — chyba mi się udało, bo teraz doszłam do stopnia „nawet mi się podoba”!
Poza tym zorientowałam się, że bookstagram to nie tylko zdjęcia, to wielka społeczność. Poznałam kilka osóbek z tego naszego światka i chętnie poznam jeszcze więcej! No i jakoś powoli się to wszystko rozwija.
A blog? Blogowanie zaczęłam dawno, dawno temu. Myślę, że będzie już siedem lat. Na blogspocie jestem od roku 2012, ale wcześniej gościłam na wp i Onecie. Pisałam fanfiki, różne pamiętnikowe twory, robiłam grafikę i szablony na zamówienie, zwiastuny, a teraz prowadzę bloga, na którym tworzę swoje własne małe „coś”, romans — Niewinne Grzechy.
Tego bloga postanowiłam założyć, aby jakoś rozwinąć swojego bookstagrama, móc podzielić się opiniami na temat książek, ale chciałam mieć też takie swoje autorskie miejsce w Internecie, gdzie mogę opublikować cokolwiek, a nie tylko kolejny rozdział. Oprócz recenzji pojawią się tu może jakieś one shoty, moje wiersze, które też piszę od dawna i jakieś cosie, które przyjdą mi do głowy. Co wy na to? Ja jestem otwarta na wszystkie propozycje, jeśli jakieś będą.
To wszystko, tak w skrócie. Dziękuję każdemu, kto tu zajrzał, skomentował, a także tym, którzy może kiedyś to zrobią! :)

Całuję,
CM Pattzy, albo Pattzy Reads!


9 komentarzy:

  1. Życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu bloga! Będę zaglądać o ile tylko czas pozwoli ^^
    Pozdrawiam i buziaki! ;*
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawiaj tutaj kochana wszystko, co przyjdzie Ci do głowy!
    Każdy post bardzo chętnie przeczytam :D
    Oczywiście powodzenia i dużo twórczej weny! ♥

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wstawiać! ♥
      Dziękuję, a wena zawsze się przyda! :x

      Usuń
  3. Życzę Ci dużo weny i chęci do prowadzenia bloga! Powodzenia, z przyjemnością będę śledzić Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w blogerskim świecie, zostaję to na dłużej! :)

    Zapraszam do mnie:
    www.themensbooks.blogspot.com
    www.instagram.com/mensbooks
    www.facebook.com/themensbooks

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczęłam kilka dni temu :)
    zapraszam do mnie :)
    https://czytajzpauelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń