wtorek, 4 lipca 2017

Zakupoholiczka w czerwcu

Nadszedł czas podsumować, co przybyło do mojej biblioteczki w czerwcu. W maju obiecałam sobie, że przystopuję z kupowaniem książek, ale słowa nie dotrzymałam, a więc! W czerwcu do mojej książkowej rodzinki przybyło jedenaście książek, a dwie z nich to wygrane w rozdaniach! :) 


„Harry Potter i komnata tajemnic”
„Harry Potter i więzień Azkabanu”
„Harry Potter i Czara Ognia” J.K Rowling — postanowiłam, że to już czas rozpocząć na dobre moją przygodę z Harry’m. Długo przed tym uciekałam, bo denerwował mnie ogólny rozgłos na temat tej serii, ale chyba również zostanę nią oczarowana, a przynajmniej takie mam wrażenie po przeczytaniu pierwszej części. Swoje egzemplarze nabyłam na nieprzeczytane.pl.

„Królestwo Kanciarzy” Leigh Bardugo — po cudownej „Szóstce Wron” musiałam zakupić drugą część. Pierwszą byłam naprawdę oczarowana i to chyba diametralnie zmieniło moje nastawienie do fantastyki! Mam nadzieję, że druga część mnie nie zawiedzie. Książka zakupiona na nieprzeczytane.pl

„Zielona Mila”
„Cmętaż Zwieżąt”
„Carrie” Stephen King — nie mam zamiaru nabywać całej kolekcji Mistrza Grozy, ale te części, które mnie interesują. Na razie byłam ciekawa każdej pozycji i oto one! Już dumnie zdobią moją biblioteczkę i czekają na swoją kolej. Egzemplarze zakupiłam w moim kiosku pod oknem!

„Twierdza Kimerydu” Magdalena Pioruńska — nigdy nie byłam przekonana do polskich autorów, ale postanowiłam, że czas to zmienić. Po wszystkich dobrych recenzjach jestem tak ciekawa tej książki, że musiałam ją zdobyć. Nabyłam na nieprzeczytane.pl.

„Uwięzione” Natasha Preston — tą książkę wygrałam w rozdaniu na Instagramie wydawnictwa. Byłam nią wcześniej zainteresowana, bo kupiła ją moja koleżanka i opis zachęcał, ale mój portfel krzyczał: „nie rób tego!”.

„Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton — zachęcona okładką, dobrymi opiniami postanowiłam sprawić sobie kolejny prezent. Książkę kupiłam razem z świetnymi drobiazgami na lato z mybookbox.pl.

„Ostrze Zdrajcy” Sebastien de Castell — kolejna szczęśliwa wygrana u Emilki z weznieczytaj! Poszłam na żywioł i mi się udało.

Tak więc to na tyle. Myślałam, że zaszalałam w maju, a tu czerwiec okazał się jeszcze lepszy dla mojej biblioteczki, o wiele gorszy dla mojego konta bankowego! :D

A wy ile książek nabyliście w czerwcu?


Ściskam, Pattzy Reads.

7 komentarzy:

  1. Jak tak się nad tym zastanawiam, to w czerwcu nie kupiłam chyba żadnej książki... Chociaż w sumie nawet nie pamiętam, ostatnie miesiące kompletnie zlały mi się w całość :D

    rozczytane.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę, że historia Harrego dopiero przed Tobą :D Pierwsza część to jeszcze nic w porównaniu z tym, co czeka Cię w kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przestałam już liczyć w którymś momencie! :D Zazdroszczę takiego szaleństwa :p
    https://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się policzyć :D ale książek nigdy mało!

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Cmętarz zwieżąt" to świetna książka. Może nie jest to horror, ale kilka momentów wywołało ciarki na moich plecach.
    Też jestem w posiadaniu "Buntowniczki z pustyni", ale jeszcze nie znalazłam dla mniej czasu :/ Może uda się w sierpniu.
    Świetny stos! Życzę Ci przyjemnej lektury :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej w rozdaniach :) Pozdrawiam https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stos! Chciałabyś mi może odpalić Buntowniczkę?? XD


    Pozdrawiam!
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń