środa, 26 lipca 2017

„To, co najważniejsze” — Samantha Young


TO, CO NAJWAŻNIEJSZE || SAMANTHA YOUNG || BURDA KSIĄŻKI || 10/10

Uwielbiam, kocham romanse! Kiedyś, a właściwie całkiem niedawno, czytałam tylko romanse i erotyki, dlatego ta książka od razu mi się podobała ze względu na samą tematykę, a potem zakochałam się jeszcze bardziej, bo pióro autorki naprawdę przypadło mi do gustu.
Kiedy kobieta, którą kochasz, wpuszcza cię do swojego łóżka, nie pozwalasz jej odejść, chyba że ona sama tego chce.

Okładka tej książki też jest dla mnie wyjątkiem. Zazwyczaj okładki, które przedstawiają bohaterów są dla mnie brzydkie i odpychające, a ta naprawdę mi się podoba. Nie potrafię stwierdzić dlaczego, ale tak właśnie jest! Ale… Dość o okładce, a więcej o treści. To, co najważniejsze to tom pierwszy serii Hart’s Boardwalk i, moim zdaniem, to naprawdę dobra książka.
Nic bardziej nie podnieca niż świadomość, że facet kocha cię tak, iż nigdy nie ma cię dosyć.

Jessica Huntington jest lekarzem i pracuje w więzieniu dla kobiet. Pracy oddaje się cała, ale w życiu prywatnym usuwa się w cień. Kobieta nie ma bliskich sobie osób i ucieka przed uczuciami. Udaje jej się to dość długo, ale chwila, w której odkryła stare, miłosne listy jednej z więźniarek, zmienia jej całe życie. Drugim bohaterem jest Cooper Lawson, zapewne książkowy ideał wielu pań. Mężczyzna po szalonych przejściach z byłą żoną, który nie chce żadnych nowych związków.

Co najbardziej podoba mi się w głównych bohaterach? Zdecydowanie to, że nie są przerysowani. Każdy z nich ma za sobą przeszłość, która wpłynęła na ich teraźniejsze życie i podejście do ludzi, ale bez przesady. Nie są to postacie całkowicie skrzywdzone przez życie, wystawione do wiatru, co często zdarza się w romansach. Schemat dwie skrzywdzone osoby lekiem na całe zło już mnie nie kupuje i bałam się, że tu też tak będzie, ale zostałam pozytywnie zaskoczona.
Ty jednak jesteś głęboko przekonany, że ci słońce z tyłka wschodzi, więc już nawet nie wiesz, co jest w życiu najważniejsze.

Co więcej — bohaterowie drugoplanowi są w tej książce równie barwni. Autorka nie skupia się tylko na wątku miłości między Jessicą i Cooperem, ale także na przyjaźni, rodzinie i na tym, że w życiu warto mieć osoby, na które można liczyć. Pokazuje jak bardzo ważna jest rolna innych ludzi w naszym życiu. Wyobcowana i osamotniona Jessica przekonuje się o tym na własnej skórze.


Sceny erotyczne? Owszem, są, ale jeśli ktoś liczy na to, że seks będzie wylewał się z kolejnych stron to niech zmieni kurs. Zbliżenia między bohaterami mają smaczek, ale nie wypełniają każdej kolejnej kartki i nie są długie na cały rozdział. Moim zdaniem zostały poprowadzone przyjemnie i płynnie. Sądzę, że lepiej czuć pewien niedosyt, niż omijać kolejne linijki, bo Boże, znowu się pieprzą.

To, co najważniejsze to zdecydowanie jedna z lepszych książek, a najlepszy romans, jaki przeczytałam w tym roku. Na mojej półeczce czeka już kolejna część i nie mogę się doczekać, aż po nią sięgnę! Naprawdę dobra książka dla miłośników romansów, które można wchłonąć w jedną noc z uśmiechem na twarzy.

Pozdrawiam, Pattzy Reads!

26 komentarzy:

  1. Może nie teraz, ale kiedyś z pewnością przeczytam ^^ Intryguje mnie ta książka ;)

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mój gatunek, ale fajne czyta się twoje recenzje, więc przeczytałam 😂
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Booki-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię romanse :D To zdecydowanie moja tematyka, muszę więc przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie jakoś Young nie porwała, o wiele bardziej pasuje mi Hoover :) W tej książce jednak polubiłam Bailey, może więc dla niej sięgnę po kolejną cześć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam Twoją recenzję. O, ja też bardzo lubię Bailey, więc druga część zapowiada się obiecująco. Jeśli chodzi o Hoover - jeszcze nic od niej nie czytałam. :)

      Usuń
  5. Poluję na to cudo, jednak na razie nie widziałam dobrej promocji. Bardzo chcę ją przeczytać i nie mogę się doczekać :)

    Pozdrawiam,
    www.ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja upolowałam na promocji właśnie, a wiesz gdzie? ;D W Rossmannie! XD

      Usuń
  6. Nie miałam okazji przeczytać jeszcze nic od tej autorki. Ale Twoja recenzja tak mnie zachęciła, że coś zakupię przy następnym zamówieniu ^^
    https://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu sięgnąć po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobała mi się książka, ale druga część o wiele bardziej, więc sięgaj po kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, już się nie mogę doczekać kolejnej części! :p

      Usuń
  9. Niestety, romansidła staram się raczej omijać szerokim łukiem, więc „zmieniam kurs” - nie ze względu na seks, ale miłość w słodkiej oprawie;)

    Pozdrawiam,
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem doskonale, ja kiedyś omijałam tak wszystko, co romansidłem nie było. ;)

      Usuń
  10. Mam ją na swojej półce :) Jeszcze nic nie czytałam tej autorki i postanowiła zacząć właśnie od tego tytułu. Mam nadzieję, że to będzie dobry wybór :)

    Pozdrawiam cieplutko, dziennikbibliotekarki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest czytać tak dobrze napisane recenzje. Minusem jednak jest to, że moja lista "do kupienia" stale się powiększa 🙈
    Takich książek teraz potrzebuje. Muszę odpocząć od kryminałów na jakiś czas 😊
    Pozdrawiam i zostaje z Tobą tu na dłużej ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że recenzja się podoba! Och, taaak. Ja też znam ten problem i mój portfel cierpi! :D
      <3

      Usuń
  12. Była kiedyś w biedronce i tak zastanawiałam się: kupić czy nie kupić? Ale ostatecznie nie kupiłam xd Ale na pewno przeczytam, więc zajrzę do biblioteki, może tam będą mieli :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dzisiaj mam zamiar zacząć tę książkę :)
    Pozdrawiam, ann-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń