poniedziałek, 12 marca 2018

„Przedsmak zła” — Alex Kava [przedpremierowe rozdziały]


PRZEDSMAK ZŁA || ALEX KAVA || HARPER COLLINS
PREMIERA: 14.03.2018

Pamiętacie mój ostatni wpis, który dotyczył tej samej książki, o której chcę wam napisać dzisiaj? Dostałam możliwość przeczytania przedpremierowo sześciu rozdziałów Przedsmaku Zła i jestem naprawdę zachwycona. Okropnie boli mnie chwilowy brak dalszej części książki, bo jestem ciekawa, jak potoczy się dalsza historia, jak się połączy w jedną całość i co kryje w tajemnicy przed światem policjant Dupek.

Książka wciąga właściwie od pierwszych stron i jej pierwszy rozdział, moim zdaniem, jest fenomenalny, bo od razu poczułam niedosyt i chciałam czytać więcej. Co jest też zdecydowanie na plus — krótkie części. Nie jestem fanką stustronicowych rozdziałów, bo najzwyczajniej w świecie mnie męczą. Tutaj Kava serwuje szybką akcję, którą pochłania się kartka za kartką. Ta niesamowita szóstka, którą otrzymałam minęła mi wyjątkowo szybko i naprawdę bardzo chciałabym już mieć więcej.

Właściwie o bohaterach wiemy niewiele, bo jest to sam początek. Meggie pracuje w policji, jest już rozpoznawalna, wyrobiła sobie renomę swoimi rozwiązanymi sprawami i zdecydowanie nie ma czasu na męża i życie prywatne, a Stucky… Stucky jest jedną wielką niewiadomą, która lubi robić złe rzeczy i to właśnie jego postać, na chwilę obecną, ciekawi mnie najbardziej. Chcę wiedzieć, teraz już, jak jego drogi połączą się z panią O’Dell i kto na tym jak wyjdzie.

Co jeszcze mogę napisać? Nigdy nie miałam styczności z Alex Kavą, ale teraz, po tych krótkich i niepozornych sześciu rozdziałach, wiem, że chcę więcej i najprawdopodobniej sięgnę po cały cykl książek z Meggie. I chyba nie tylko to!


Za możliwość przeczytania dziękuję:
HarperCollins, księgarni BookTime

6 komentarzy:

  1. Również nie miałam styczności z tą autorką, ale dam jej szansę ;) nie bez powodu ludzie mają tak dobre zdanie o jej twórczości.

    Pozdrawiam,
    toukie z ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam styczności, spróbowałam i nie żałuję! :)

      Usuń
  2. Ja także mam w planach pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj przeczytalam pierwsze 6 rozdziałów i jestem zadowolona. ;D

    OdpowiedzUsuń