środa, 7 marca 2018

„Przedsmak zła” — Alex Kava [zapowiedź]


PRZEDSMAK ZŁA || ALEX KAVA || HARPER COLLINS
PREMIERA: 14.03.2018

Lubicie thrillery? Ja od czasu do czasu lubię poczuć dreszczyk emocji i gęsią skórkę. Idealnym wyborem jest wtedy dobra książka, zapewniająca takie emocje. Dla thrillerowych molów książkowych niedługo w księgarniach pojawi się prawdziwe cudo. Mam na myśli oczywiście książkę Alex Kavy Przedsmak zła, który jest prequelem cyklu o Meggie O’Dell. To jednak nie wszystko. Wydawnictwo HarperCollins przygotowało dla czytelników jeszcze więcej. Na stronie www.alex-kava.pl możecie kupić atrakcyjne pakiety z najnowszą książką Kavy. Poza tym powstanie nowe wydanie serii Dotyk zła. Ja na to totalnie idę. Jestem okropnie, okropnie ciekawa tych książek i dzięki wydawnictwu mogę nieco wcześniej zapoznać się z fragmentem lektury, ale… Kim jest Meggie?

Maggie O'Dell, wybitna specjalistka od tworzenia profili psychologicznych seryjnych morderców. Agentka nigdy się nie poddaje i zawsze jest gotowa na kolejną rundę tańca z przestępcami. Teraz jestem jeszcze bardziej ciekawa…

Ciało zwisało z sufitu. Ręce i nogi były związane kablem, a ściany pokrywały rozbryzgi krwi. W kuchni stało otwarte pudełko na jedzenie na wynos, nad którym unosiła się chmara much. W środku znajdowała się ludzka śledziona, a może wątroba, trudno powiedzieć.

Książki wydane w ramach cyklu o Maggie O’Dell:
Przedsmak zła, Dotyk zła, W ułamku sekundy, Łowca dusz, Granice szaleństwa, Zło konieczne, Zabójczy wirus, Czarny Piątek, Kolekcjoner, Śmiertelne napięcie, Płomienie śmierci, Ostateczny cel. 

5 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze niczego tej autorki, ale słyszałam same pozytywne opinie o jej książkach, więc bardzo chcę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Granice szaleństwa" tej autorki i to wlaswła ta powieść zachęciła mnie do czytania thrillerów, kryminałów i horrorów 😍
    Z chęcią skuszę się na coś jeszcze tej autorki 😄
    Buziaki! 😘 Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio wstawiałąm o tym post. Jestem ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś przekonać się do Kavy nie mogę, choć kiedyś miałam nawet jej jedną książkę, ale po nią nigdy nie sięgnęłam i pozbyłam się jej ze swojej biblioteczki. Słyszałam opinie na temat tej autorki, ale pomimo pozytywnych ocen ciągle jakoś mnie coś powstrzymuje :) Choć słyszałam o tej akcji troszkę i może to być niezły pomysł.

    Pozdrawiam,
    books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dotyk zła jest tak genialną książką, że czytałam ją już dwa razy, a teraz jak wyjdzie wznowienie, to z pewnością kupię i przeczytam po raz 3! Wznowienie serii w jednolitych okładach też z pewnością nadszarpnie mój portfel :/ ale może w końcu zmotywuję się, by wyjść poza 1 tom i przeczytać resztę. :D

    OdpowiedzUsuń